Cuma, Aralık 30, 2005

ŞEMSİYEMİ İSTİYORUM!


Orada burada en çok unutulan nesneler sıralansa "şemsiye" herhalde
birinci gelir... Ben de bu şemsiyeyi geçen akşam Yakup'ta unuttum.

"-Ne olmuş yani, gidip alsaydın! Bu sayfada bu konunun işi ne?"

Gittim ama alamadım. Başka birisi almış gitmiş.
Bu şemsiyenin benim için önemi var o yüzden -"adi mülkiyet ilişkisini önemseme" riskini bile göze alarak- konuyu buraya taşımak istedim.
Internet kullanımının pek de günlük yaşama girmediği yıllardı.
Bir konferansa katılmak için Londra'ya gidip, 3 gün kalıp dönecektim. Son gün "Royal Academy of Arts"da bir Monet sergisi açılıyordu. Serginin ilk günü içeri girebilmek mümkün değildi. Ama Internet sayesinde daha Türkiye'de iken sergi rezervasyonu yaptırmanın mümkün olduğunu farkedince çok sevindim.
Kapının önünde uzun kuyruklar oluşmuşken -Konferans'tan kaçıp- sergiyi sakin sakin gezmenin keyfi de büyük oldu. Bu şemsiye de çıkışta bastıran yağmuru görünce müze dükkanından alındı. (Monet'e bayılmasam da "Giverny'deki Bahçe"yi sevdim çok) Anısı var yani, herhangi bir "unutulan şemsiye"değil. Yanlışlıkla alan kişi de bunu beğendi ise ona da benzerini bulmada yardımcı olurum. Ama benimki "stok dışı" olmuş.
O yüzden özür dileyerek onun geri verilmesini i s t i y o r u m!

Hiç yorum yok: